Mediehuset Østlandets Blad
SOSIALE MEDIER, TV-PRODUKSJON, INNHOLDSPRODUKSJON
Hos Østlandets Blad arbeidet jeg med kommunikasjon i sosiale medier. Dette inkluderte strategiutvikling, innholdsproduksjon, konseptutvikling, kanalbruk, merkevarebygging, målgrupper, visuell historieformidling. Dette bidro til en massiv interresseøkning rundt ØBs kanaler på Instagram, samt en rekke virale videoer på tvers av flere kanaler i sosiale medier.
Strategi
•
innholdsproduksjon
•
konseptutvikling
•
kanalbruk
•
merkevarebygging
•
målgruppe
•
visuell historieformidling
•
Strategi
•
innholdsproduksjon
•
konseptutvikling
•
kanalbruk
•
merkevarebygging
•
målgruppe
•
visuell historieformidling
•
Strategi • innholdsproduksjon • konseptutvikling • kanalbruk • merkevarebygging • målgruppe • visuell historieformidling • Strategi • innholdsproduksjon • konseptutvikling • kanalbruk • merkevarebygging • målgruppe • visuell historieformidling •
Bruk pilene for å bla mellom underprosjektene.
Gjennom sin kreativitet og sans for detaljer, utformet Bolin Lund en ny SoMe-profil for ØB, og Instagram-kontoen økte også raskt i antall følgere på grunn av hans jakt på følgere i målgruppa. Bolin Lund har satt et solid inntrykk i lokalavisens sosiale medier, og uten hans innsats, hadde vi ikke sett ut som vi gjør i dag i sosiale medier.
Anders Nordheim Dahl, konst. ansvarlig redaktør i Østlandets Blad